مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش

هشدار به سازمان‌های پرمصرف برق

هشدار به سازمان‌های پرمصرف برق مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق، شرایط مصارف دستگاه‌های اجرایی را تشریح و به سازمان‌های پرمصرف هشدار داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 01
کد خبر: ۹۷۳۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ مصطفی رجبی مشهدی صبح امروز در گفتگوی زنده با شبکه یک سیما با اشاره به اینکه در هفته گذشته برای بیش از ۲۰۰ دستگاه دولتی و اجرایی پرمصرف اخطار صادر و سپس به اجبار برق آنها قطع شد، گفت: این سازمان‌ها موظف و مکلف هستند چارچوب‌های تعیین شده برای این دوره را رعایت کنند. ما هم پایش خواهیم کرد و امیدواریم که در روزهای آتی خبرهای خوبی از میزان رعایت این دستگاه‌های اجرایی داشته باشیم.


وی در ادامه افزود: از سازمان‌ها می‌خواهیم تا در زمینه صرفه‌جویی، اقدام‌های لازم را اعمال کرده تا میزان تأمین برق که در حال حاضر برای این حجم از نیاز مصرف به سختی صورت گیرد، جبران شود. قطعاً اقدام هر شهروند، کسب و کار و یا دستگاه اجرایی در این خصوص تأثیرگذار است.

 

رجبی مشهدی اظهار داشت: طبق اعلام کارشناسان سازمان هواشناسی ما همچنان روند تدریجی افزایش دما را در روزهای آتی خواهیم داشت و قطعاً رعایت مصرف کنندگان مختلف در خصوص تنظیم دمای دستگاه‌های خنک کننده روی ۲۵ درجه یا استفاده از دور کند کولر و همچنین استفاده نکردن از وسایل پر مصرف در زمان اوج مصرف آن هم به صورت همزمان می‌تواند کمک بسیار بزرگی در پشت سر گذاشتن این دوره سخت برای صنعت برق باشد.

 

وی در خصوص مصرف برق مشترکان خانگی گفت: در خصوص مشترکان خانگی الگویی برای مناطق عادی در تابستان تعریف شده که حدود ۳۰۰ کیلووات ساعت است و باید از این میزان بیشتر نشود، در صورت عبور از این الگو، مشترک پرمصرف تلقی شده و ۱۶ درصد به تعرفه آن اضافه می‌شود، اما برای آنهایی که بیش از ۲ برابر این الگو را مصرف کرده باشند به ازای هر کیلووات ساعت ۸۰۰ تومان تعریف می‌شود. بنابراین این دسته از مشترکان بدانند که در این صورت باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. هرچند جدای از توان پرداختی که ممکن است داشته باشند، با ارسال پیامک از آنها هم درخواست شده تا به منظور همراهی با سایر مشترکان و صنعت برق در این دوره سخت، صرفه‌جویی در مصرف را الگوی خود قرار دهند./وزارت نیرو

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار